torstai 9. heinäkuuta 2009

Olen oikea Auervaara

Spämmiprofiilit ovat nykyään näemmä oikein kuvalla varustettuja ja jokseenkin aidontuntuisia, mutta kyllä näissä viesteissä on parantamisen varaa:
"I rekisteröity tämän sivuston toivoi löytävänsä kiva viehättävä mies, joka olisi löytää uusi ystävä. Kuten haku, löysin sinulle ja sinä minulle ja minä olet kiinnostunut. Mielelläni kirjoittaa teille aikana tuttavuus. Toivon, että teillä ei ole minua vastaan ja vastaamme minun viesti. Vain Pyydän voit kirjoittaa minulle osoitteeseen: [sähköpostiosoite] koska minulla on vähän vapaa-aikaa ja en voi pysyvästi sijaitsee verkossa. Olen myös Olisin iloinen, jos voisitte antaa minulle puhelinnumerosi sitten, jos et mielessä. Toivon teidän ymmärtävän minua ja I'll vastata. Odotan vastaustanne silloin, jos olet kiinnostunut minusta."

Niinpä. Viikon häviäjäelämyksenä nyt yhteensä 3 vastausta naisilta - joka ainoa juuri tällaista spämmiä.

1 kommentti:

Anonymous kirjoitti...

Vielä kertauksen vuoksi. Deittisivut eivät toimi siten että naiset tekisivät miehille alotteita. Aloitteet on miesten tehtävä. Jos jäät odottamaan naisten yhteydenottoja et todellakaan tule löytämään netistä ketään.

Mitä noilla spämmiviesteillä oikein haetaan? En itse ole saanut niitä koskaan, niin en ole oikein voinut tutkia mitä niiden lähettäjät oikein yrittävät saavuttaa. Onko ne Venäjä-Viro akselilla toimivia prostituoituja vai mitä?